niedziela, 11 lipca 2010

Zostań SuperPartnerem!



"Zostań SuperPartnerem"

Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj:

http://zlotemysli.pl/weronikam,1/publication/show/6178/zostan-superpartnerem.html


Przede wszystkim powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie:

Jaki program partnerski jest odpowiedni dla mnie i dla mojej strony www?

Kluczem jest tu dopasowanie rodzaju produktów/usług do tematyki Twojej strony.

Niezależnie od tego, istnieje cały szereg parametrów, które należy brać pod uwagę. Jest wiele programów partnerskich, a ich liczba stale wzrasta. Istotnym elementem jest więc wybór odpowiedniego.

Kryteria wyboru programów partnerskich i MLM-ów

Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę:

1.
Kiedy powstała firma i od jak dawna funkcjonuje program partnerski.
Im dłuższy staż, tym większa wiarygodność. Do nowych PP trzeba podchodzić ze specjalną ostrożnością, szczególnie jeśli zarówno PP jest nowy, jak i sama firma niedawno powstała.
2.
Jakie są podstawy prawne działania. Zgodnie z polskim prawem, na stronie www powinny znajdować się detale dotyczące nazwy, adresu, statusu prawnego przedsiębiorstwa itp.
3.
Jaki jest globalny obrót firmy. Im większy, tym większa wiarygodność, lecz niekoniecznie lepsze warunki dla partnerów.
4.
Asortyment produktów, ich jakość i unikalność. Zdecydowanie efektywniejsza i zyskowniejsza jest sprzedaż produktów, które nie są ogólnodostępne. Powinny to być towary, które nie są na półkach tradycyjnych sklepów, czy nawet sklepów internetowych.
Im bardziej unikalny i ekskluzywny produkt, tym lepiej.
5.
Zaplecze produkcyjne, administracyjne, badawczo-rozwojowe i usługowe. Jeśli takowe istnieje, oznacza to, że masz do czynienia z poważnym kontrahentem, który zainwestował sporo funduszy, gdzie funkcjonuje długoterminowy plan działania i ewentualność rozwoju tak firmy, jak i PP.
6.
Jakie gwarancje daje firma na swoje produkty. To bardzo ważne. Stanowią one tzw. wartość dodaną, na którą klienci zwracają baczną uwagę i w wielu wypadkach to nie cena zadecyduje o zakupie, lecz oferowane gwarancje i serwis. Jeśli produkt jest
sprzedawany online, wg prawa istnieje obowiązek udzielenia klientowi prawa zwrotu towaru w ciągu 10 dni.
7.
Łatwość startu, czy nie ma nadmiernych wymagań dotyczących kosztów, doświadczenia, szkoleń. Zdarza się, że aby zostać uczestnikiem PP, musisz zakupić określony produkt lub wydać gotówkę w inny sposób. Nierzadko jest to próba „upchnięcia” towaru, bez oglądania się na późniejsze konsekwencje.
8.
Dostęp do informacji o stosowanym planie marketingowym, premiach etc. Wszystko to powinno być dostępne na www lub na żądanie. Zdarza się, że o niektórych ograniczeniach, wymogach lub obowiązkach można dowiedzieć się dopiero po zapisaniu się lub spełnieniu innych wymogów, np. zakupieniu produktu.
9.
Czy plan marketingowy jest oparty na obrocie wynikającym z zakupu towaru. Niestety, nierzadko zdarza się, że pod nazwą PP, MLM czy też inną kryje się tak naprawdę system piramidalny lub typu ponzi. Trzymaj się od tego z daleka! Więcej czytaj o tym w rozdziale „Unikaj programów piramidalnych”.
10. Czy istnieją programy szkoleniowe dla dystrybutorów i liderów. Każdy szanujący się PP powinien udostępniać choćby podstawowe materiały informacyjne, szkoleniowcd znajdziesz na stronie:

Jeśli chcesz się dowiedzieć tego, o czym nie wie 90% uczestników programów partnerskich, wystarczy, że zamówisz pełną wersję tej publikacji, klikając w ten link.

http://zlotemysli.pl/weronikam,1/publication/show/6178/zostan-superpartnerem.ht
ml

Zamów już teraz i zacznij zarabiać poważne pieniądze na programach partnerskich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz