czwartek, 9 lutego 2012

Rozmowa kwalifikacyjna. Co mówić żeby dostać pracę.

Jakiś czas temu krążył po internecie słownik, który tłumaczył, co kobiety i mężczyźni naprawdę mają na myśli, używając popularnych zwrotów.

Pozwól, że zacytuję kilka z nich:

KOBIETY

Tak = Nie
Nie = Tak
Może = Nie
Kochasz mnie? = Zaraz poproszę Cię o coś drogiego
Potrzebujemy = Ja tego chcę!
Jak bardzo mnie kochasz = Zrobiłam coś, co Ci się nie spodoba!

MĘŻCZYŹNI

Głodny jestem = Głodny jestem
Chce mi się spać = Chce mi się spać
Czy mogę Cię zaprosić na kolację? = Mam ochotę na seks
Czy mogę do Ciebie zadzwonić? = Będę miał wtedy ochotę na seks
Śliczna sukienka! = Piękny, głęboki dekolt!

Dlaczego Ci o tym piszę?

Bo podobna zabawa z rozszyfrowaniem pozornie prostych stwierdzeń czeka Cię na każdej rozmowie kwalifikacyjnej!

Tylko że tu stawka jest bardzo wysoka i wpadka grozi straceniem szans na dobrą pracę.

Jak rozszyfrować pytania rekruterów, by dostać lepszą pracę, dowiesz się na tej stronie. Kliknij>>

Pozdrawiam w imieniu Złotych Myśli
Darek Puzyrkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz