piątek, 10 lutego 2012

Co mają wspólnego miś i Ja?

*** Złote Myśli. Pomagamy z Sukcesem ***
__________________________________________________

WEEKENDOWY DEAL: "JA, czyli jak zmienić siebie"
__________________________________________________

Miło mi poinformować, że WEEKENDOWY DEAL z zeszłego tygodnia spotkał się z dużym zainteresowaniem Czytelników. Publikacja "Zrobię to dzisiaj" znalazła się
na liście bestsellerów, co skłoniło mnie do zaproponowania Ci kolejnej pozycji.

Co tym razem?

Zapewne wiesz, że wielkimi krokami zbliżają się walentynki. Ale spokojnie! Nie zamierzam dzisiaj namawiać Cię do szukania drugiej połówki ani, z drugiej
strony, do ostentacyjnego ignorowania tego święta.

Wydaje mi się, że święto miłości niekoniecznie musi się kojarzyć z serduszkami i misiami. Ale z robieniem czegoś dobrego dla kogoś i dla siebie? Ze zmianą na lepsze?
Jak najbardziej! Dlatego chciałabym Ci przypomnieć książkę cenionego autora, Tadeusza Niwińskiego.

Publikacja "JA, czyli jak zmienić siebie", pierwsza polska książka motywacyjna, dzięki zawartym w niej mądrym radom i czasem "wstrząsaniem" czytelnikiem
może pomóc w tym, by stać się dla siebie bardziej kochającym człowiekiem.

Czy może być coś lepszego?

Jak pisze autor: "Nie myśl przy tym, że jeśli Tobie będzie lepiej, to ktoś inny musi stracić. Nie będzie to niczyim kosztem. Przeciwnie, jeśli Ty zmienisz się
na lepsze, innym będzie lepiej z Tobą (...). Możliwości dla wszystkich są nieograniczone!".

Z opiniami czytelników, opisem i fragmentem publikacji możesz zapoznać się na tej stronie. Kliknij tutaj>>

Jako że w naszej ofercie mamy "Ja. Czyli jak zmienić siebie" w wersji ebook i audio, od piątku do niedzieli ebook i audiobook MP3 są tańsze o 50%, a audiobook CD o 25%.

Serdecznie polecam i pozdrawiam
Monika Wędrocha
Wydawnictwo Złote Myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz