sobota, 5 listopada 2011

PRAKTYCZNY MARKETING W MAŁEJ FIRMIE - Tak, chcę poznać: sprawdzone rozwiązania, działające techniki sprzedaży, niezawodne metody promocji


Opinie o "Praktyczny Marketing w Małej Firmie"


Pobierz darmowy fragment książki, kliknij tutaj!

Książka systematyzuje wiedzę o własnej firmie, dowiedzieć można się też wielu praktycznych rad o prowadzeniu i rozwoju własnej działalności.
Sławomir Kalisz

Świetna książka. Jedna z najlepszych jakie przeczytałem na temat marketingu (a mam za sobą ok 23 pozycje na ten temat). Wartościowa wiedza. 100 % pozytyw. Gorąco polecam!

Publikacja zawiera wszystko to, co początkujący przedsiębiorca po prostu wiedzieć powinien ,a na dodatek jest napisana prostym językiem. Polecam
Łukasz Tomczak prowadzę blog internetowy www.lukasztomczak.pl

Polecam.
Artur Kowalski pracownik huty szkła

Świetna książka, którą powinien kupić każdy kto prowadzi lub zamierza prowadzić swoją firmę. Wskazówek jak się nie potknąć lub jak się podnieść, nie sposób przecenić. Zamiast eksperymentować na swoim biznesie warto skorzystać z rad fachowca.
Monika Bojko prowadzę biuro ubezpieczeniowe

Publikacja godna polecenia. Zawiera przede wszystkim praktyczną wiedzę, którą można od razu wykorzystać. A dodatkowo opracowane wszystko w bardzo przyjazny sposób. Łatwo się czyta. W jeden dzień przeczytałem całość - tak mnie pochłonęła.
Łukasz Kieliński Agent nieruchomości. Otwieram pierwszą firmę, student.

Więcej możesz poczytać tutaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz